فروش دوربین شلنگی فنری قابل کنترل

فروش دوربین شلنگی فنری قابل کنترل

فروش دوربین شلنگی فنری قابل کنترل حرفه ای ⭐یک تا ۱۰۰ متری⭐. قیمت دوربین آندوسکوپی کیفیت بالا موجود با قطر لنز ۵ تا ۱۰ با تصاویر کاملا رنگی و امکان قابلیت تنظیم نور از راه گوشی، تبلت و کامپیوتر. کاربردهای متنوع دوربین فروش دوربین شلنگی آندوسکوپی ضد آب Full HD دوربین شلنگی ضد آب Full HD  موبایل اندرویدی شامل بازرسی خطوط لوله، موبایلها، بررسی موتورها، حفاری، بازرسی دیوارها و سایر فضاها.

فروش دوربین شلنگی فنری قابل کنترل

فروش دوربین شلنگی فنری قابل کنترل

اگر بدنبال بهترین و با کیفیت ترین دوربین اندوسکوپی و ویدئو بروسکوپ صنعتی هستید پیشنهاد ما مشاهده محصولات در سایت فروشگاهی ایران هوشمند می باشد که دارای تنوع در انواع قیمت دوربین شلنگی گنج، دوربین بازرسی چاه و مخازن، دوربین شلنگی چراغدار می باشد.

فروشگاه ایران هوشمند بزرگترین وارد کننده و پخش کننده ی تجهیزات دوربینهای آندوسکوپی و بروسکوپ های صنعتی. برای اطلاع از قیمت انواع دوربین شلنگی ۵ متری، ۱۰ متری، ۲۰ متری و بالاتر با کارشناسان بخش فروش ایران هوشمند در تماس باشید: ۲۶۴۲۴۹۳۲ (۰۲۱) – ۳۳۹۸۹۶۹۴ (۰۲۱).

برخی از محصولات موجود

۱. دوربین شلنگی فنری قابل کنترل ضد آب از متراژ یک تا ۱۰۰ متر

دوربین آندوسکوپی شلنگی در اصل یک دوربین در انتهای یک کابل است که این امکان را به شما میدهد تا تصاویر یا فیلم هایی را از چیزی که دسترسی به آن دشوار است ضبط نماید. دوربین شیلنگی توسط شخصی کنترل می شود که تصاویر را بر روی یک صفحه نمایش از دوربین آندوسکوپ صنعتی بر روی موبایل یا تبلت و لپ تاپ به آنچه که دوربین می گیرد، نظاره گر می شود.

این مدل از دوربین لوله ای یا چشم ماری از متراژ های یک متر، دوربین آندوسکوپی ۱۰ متری، قیمت دوربین شلنگی ۲۰ متری تا ۱۰۰ متری موجود می باشد. برای مشاهده کلیه ی متراژ های موجودی و اطلاع از ویژگی و مشخصات فنی محصولات روی عکس زیر کلیک نمایید.

دوربین شلنگی فنری قابل کنترل ضد آب از متراژ یک تا 100 متر

۲. دوربین اندوسکوپی مانیتور دار قابل شارژ

این قبیل از دوربین بروسکوپ و ویدئوبروسکوپ مانیتوردار در حال حاضر یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین دوربین های بازرسی می باشد و توانسته طرفداران خاص خود را پیدا نماید. بسیاری از مواقع برای بازرسی و دانستن نقص موجود در کار، دیگر نیاز به کنده کاری و تخریب نیست و براحتی از این بروسکوپ صنعتی می توانید استفاده نمایید که در مواردی نظیر زیر قابل کاربرد است:

  • دوربین بازرسی لوله.
  • دوربین بازرسی چاه عمیق.
  • دوربین تشخیص ترکیدگی لوله.
  • تعمیرات موتور خودرویی، برق و مکانیک.
  • معادن و حفاری، تعمیرات داخل دیوار و غیره.

قابلیت وصل شدن این دوربین اندوسکوپی مانیتور دار به سیستم عامل های اندرویید و IOS باعث گردیده بتوانید تصاویر را بصورت آنلاین از طریق وای فای یا کابل USB مشاهده و در صورت نیاز در حافظه گوشی خود ذخیره نمایید.

دوربین اندوسکوپی مانیتور دار قابل شارژ

فروش دوربین شلنگی فنری قابل کنترل

دوربین شلنگی آندوسکوپی چیست؟ شاید بارها برای مکان و نقاطی که در دسترس نبوده اند دچار مشکل شده باشید.

از دوربین های شلنگی آندوسکوپی برای دیدن جاهای کوچک و سخت گذر می توان استفاده کرد. این دسته از دوربینها در متراژ های متفاوت هستند. 

برخی با کابل usb تنها به گوشی و تبلت و بعضی از آنها با کامپیوتر و یا هر دو وصل می شوند. دوربین هایی که مانیتور دارهستند را می توان با همان مشاهده و عکس و فیلم برداری کرد. برخی دیگر با اتصال به موبایل می توان تصویرهای ضبط شده را انتقال داد.

چراغ LED جهت روشن شدن فضا

دوربین شلنگی چراغدار با داشتن چهار، ۶ یا ۸ عدد ال ای دی پر نور در بالای دوربین می تواند فضاهای تاریک را روشن نماید.

وضوح تصویر را حتی در شرایط تاریک و نور کم بهبود بخشد. 

حتی از طریق اپلیکیشنی که بر روی موبایل و لپ تاپ خود نصب می نمایید براحتی قابلیت تنظیم شدت نور را دارید.

این ویژگی کار را برای شما بشدت راحت می نماید و بر روی روند انجام کار تسلط بیشتری پیدا خواهید کرد.

نیازی به منابع تغذیه ای دیگری از قبیل باتری و آداپتور ندارد و برق خود را مستقیما از پورت یو اس بی و باتری تامین می کند.

سیم حالت پذیر و نرم دوربین شلنگی

نوع سیم دوربین فنری یکی دیگر از مواردی است که در زمان خرید باید به آن توجه داشت شامل موارد زیر است:

  • کابل نیمه سخت بدان معنی است که به در حالت عادی و کشیده خم نمیشود ولی اگر در مسیری که کابل رو هدایت کردید به یک سطح و جسم سخت برخورد نماید، انعطاف پذیر می شود. در این حالت این نوع کابل یکی از بهترین کابلها برای فضاهایی که دسترسی آن دشوار و تنگ است و پر از پیچ و خم.
  • نوعی از سیم به صورت نرم می باشد و قابلیت شکل پذیری را ندارد و برای افرادی که می خواهند محلی را در زاویه ی خاصی ببینند به سختی انچام می پذیرد.
[تعداد: ۲    میانگین: ۵/۵]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *