قیمت انواع دوربین مداربسته آنالوگ، ahd، تحت شبکه

قیمت انواع دوربین مداربسته آنالوگ، ahd، تحت شبکه

قیمت انواع دوربین مداربسته آنالوگ، ahd، تحت شبکه نسبت به نیاز مشتری، نوع برند انتخابی و لنز آن متفاوت می باشد. ایران هوشمند مرجع فروش و نصب انواع دوربین های مداربسته در سراسر ایران می باشد و شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما یاری می دهد.

قیمت انواع دوربین مداربسته آنالوگ، ahd، تحت شبکه

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت انواع دوربین مداربسته آنالوگ، ahd، تحت شبکه:

  1. نوع دوربین مداربسته:

دوربین های آنالوگ، ahd، تحت شبکه (ip).

  1. برند دوربین مداربسته:

با توجه به گستردگی استفاده از دوربین مداربسته و نیاز اماکن مختلف، پخش انواع دوربین مداربسته بدون گارانتی افزایش چشم گیری داشته است. لذا خریداران باید به این نکته توجه داشته باشند، به دلایل زیادی توصیه می گردد محصول را از شرکت های معتبری خریداری نمایند که دارای گارانتی اصل و برند معتبر باشد. زیرا اسم دوربین های بی نام و نشان را با نام برندهای معتبر چاپ، پخش و به فروش می رسانند که نه دارای گارانتی واقعی و نه کیفیت ایده آل می باشند و هزینه ای که خریدار پرداخت می نماید دیگر قابل برگشت نمی باشد.

  1. ظاهر دوربین مدار بسته:

روی قیمت تمام شده دوربین مداربسته با توجه به نوع بولت، دام، ptz (گردان)، اسپید دام بودن آن قابل تغییر و تاثیر گذار می باشد. باید به این نکته توجه داشت که ظاهر دوربین مداربسته توسط کارشناسان فنی و با توجه به فضا و نوع محیط باید بررسی و انتخاب گردد.

  1. کیفیت دوربین:

کیفیت دوربین مداربسته با توجه به چند آیتم مهم مورد بررسی قرار می گیرد:

  • کیفیت لنز دوربین مداربسته: وضوح تصویر برداری دوربین های مداربسته آنالوگ بر اساس tvl و دوربین های ahd و تحت شبکه بر اساس پیکسل اندازه گیری می شود. برای مثال دوربین مداربسته ۲ مگا پیکسلی که این عدد نشان دهنده ی میزان کیفیت تصویربرداری دوربین می باشد.
  • کیفیت برد لنز نیز در کیفیت دوربین مداربسته تاثیر بسزایی دارد.
خدمات مجموعه ایران هوشمند در زمینه انواع دوربین مداربسته و نظارت تصویر:
جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت انواع دوربین مداربسته آنالوگ، ahd، تحت شبکه (ip) با کارشناسان بخش فروش ایران هوشمند در تماس باشید:
 خط ویژه ثابت (۲۶۴۲۴۹۳۲-۰۲۱)
خط ویژه همراه (۰۹۱۲۸۴۷۲۷۸۷)
[تعداد: ۰    میانگین: ۰/۵]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *