دوربین کوچک جاسوسی رم خور منزل

دوربین کوچک جاسوسی رم خور منزل

دوربین کوچک جاسوسی رم خور منزل، محل کار و ماشین از طریق کنترل از راه دور. قیمت انواع دوربین وای فای کوچک رمخور برای منزل. نصب کوچکترین دوربین مخفی بی سیم در خانه. فروشگاه ایران هوشمند واردکننده کلیه تجهیزات سیستم های امنیتی دوربین و نظارت تصویر. برای اطلاع از موجودی و قیمت های مصرف کننده و همکار با کارشناسان بخش فروش در تماس باشید: ۲۶۴۲۴۹۳۲ (۰۲۱)- ۰۹۱۲۸۴۷۲۷۸۷.

دوربین کوچک جاسوسی برای منزل

دوربین کوچک جاسوسی رم خور منزل

نصب دوربین کوچک جاسوسی رم خور برای منزل چه مزیت هایی دارد؟

بیشتر خریداران بدنبال راهی برای افزایش امنیت در محل خانه و کسب و کار خود می باشند که دوربین وای فای کوچک می توانید یکی از بهترین گزینه ها باشد. ابعاد کوچک و ریز آنها، نصب راحت و بدون نیاز به نصاب و امکان مشاهده کلیه تصاویر به صورت آنلاین از برجسته ترین مزیت های این دوربینها که تمایل افراد به خرید این دوربین های بسیم را افزایش داده است.

شاید انتخاب بهترین نوع دوربین مخفی کوچک کنترل از راه دور برای افراد سخت باشد اما سعی فروشگاه ایران هوشمند این است که با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم، بتوانید بهترین گزینه را متناسب با فضا و نیازتان خرید نمایید. اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید نیز دارید حتماً با کارشناسان بخش فروش فروشگاه ایران هوشمند تماس بگیرید.

برخی از محصولات موجود ایران هوشمند

۱. کوچکترین دوربین مخفی بی سیم مدل S06

این دوربین مداربسته ریز مخفی بی سیم یکی از بهترین دوربین های مینی mini camera برای نصب در محیط مورد نظر شما می باشد. به دلیل ریز بودن لنز دوربین فلتی S06 وای فای کوچک بسیار منعطف بوده و می توانید بدون نیاز به نصاب خودتان در جای دلخواه آنرا نصب نمایید.

لازم به ذکر است که قبل از هرگونه اقدام به خرید، ابتدا تهیه نقشه اولیه برای نصب دوربین اهمیت دارد. از آنجا که پوشش کلیه منزل یا محل مورد نظر شما با دوربین کاری غیر ضروری و در عین حال غیر اقتصادی است، شما باید منظقه پر رفت و آمد یا هدف خود را تعیین کرده و بر اساس اون فضا خرید نمایید.

کوچکترین دوربین مخفی بی سیم مدل S06

۲. دوربین کوچک جاسوسی رم خور منزل مدل QQ5

نصب دوربین مداربسته که با کابل کشی های طولانی و دی وی آر DVR است که بصورت مرسوم در بیشتر ساختمانها مشاهده می کنید شاید برای حفاظت شخصی شما از خانه، محیط کار، ماشین و غیره کافی نباشد و نیازمند نصب یک دوربین مخفی کوچک برای ایجاد امنیت بیشتر در یک ناحیه خاص باشید.

دوربین کوچک رم خور بیسیم QQ5 شاید یکی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین دوربین های مرسوم در دنیای mini camera می باشد. با توجه به بی سیم بودن دوربین qq5، می توانید در هر جایی براحتی از ان استفاده نمایید و اتفاقاتی را که در اطرافتان بدون اطلاع و بی خبری شما رخ می دهد را به راحتی و از راه دور، از طریق گوشی خود مشاهده و کنترل نمایید.

 

دوربین کوچک جاسوسی رم خور منزل مدل QQ5
دوربین کوچک جاسوسی رم خور منزل

۳. دوربین کنترل از راه دور بیسیم مدل Q7

دوربین مینی رم خور بیسیم Q7 نسبت به قیمت دوربین مدار بسته مخفی دید در شب های دیگر بسیار مناسب تر می باشد. با توجه به جمع و جور بودن سایز این دوربینها، نیاز به دستکاه ضبط DVR ندارد و تصاویر را بر روی کارت حافظه خود ذخیره می کند تا در صورت نیاز بتوانید به کلیه فیلم ها و عکسها دسترسی داشته باشید. 

 

دوربین کنترل از راه دور بیسیم مدل Q7

۴. دوربین مداربسته گردشی wifi با زوم بالا مدل ۳۶۰ درجه

دوربین کوچک رم خور وای فای ۳۶۰ درجه panoramic راهی سریع، آسان و راحت برای عکسبرداری از تصاویر پانوراما خیره کننده ۳۶۰ درجه ۴K) 4096×2048)  یا ۲K) 2048×1024) است. این دوربین ۳۶۰ درجه چشم انداز منحصر به فرد به شما می دهد و این امکان را ارائه میدهد که همه ی جزئیات دلخواه را ضبط کنید و صحنه های با ارزش را ثبت نمایید. ابعاد کوچک آن، حمل آن را آسان می کند، بنابراین می توانید تنها با یک کلیک در هر زمان و هر مکان تصاویر دلخواه خود را ذخیره نمایید.

دوربین مداربسته گردشی wifi با زوم بالا مدل 360 درجه
داستان ۳۶۰ درجه خود را ایجاد کنید
  • دوربین ۳۶۰ درجه ی ایسوس نحوه ی ضبط را تغییر می دهد.
  • نمای همه جانبه ۳۶۰ درجه ای.
  • همراه با VR شما را در یک دنیای مجازی باورنکردنی جدید غرق می کند.
  • بسیار خارق العاده است که احساس کنید که واقعاً آنجا هستید.
  • با ZenUI 4.0 می توانید محتوای ۳۶۰ درجه را مستقیماً از نرم افزار گالری ASUS مشاهده نمایید.
گرفتن تصاویر بسیار زیبا با جزئیات ۳۶۰ درجه

دوربین ۳۶۰ درجه پانارومیک با نمای دید کامل ۷۲۰ درجه (۳۶۰ درجه افقی و ۳۶۰ درجه عمودی) ابعادی جدید را به عکاسی شما اضافه می کند. برای دستیابی به این هدف، از دوربین دوگانه با زاویه دید ۲۱۰ درجه، از الگوریتم و پردازش خودکار تعادل رنگ سفید برای گرفتن همه محیط اطراف خود استفاده می کند و مانند پانوراما عکس های پانورامای بسیار دقیقی تولید می کند. این خصوصیت زمانی آسان تر می شود که  دوربین را با استفاده از کانکتور USB Type-C یا Micro-USB 2.0 به هر تلفن هوشمند اندروید Android  وصل کنید و لحظات گرانبهای زندگی را در چند ثانیه ثبت کنید.

[تعداد: ۲    میانگین: ۵/۵]
4 پاسخ
  1. حسین شاکری
    حسین شاکری گفته:

    سلام، همکار هستم به شهرستان ارسال دارید؟ می خواستم از شرکت شما به صورت عمده خرید کنم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *